środa, 17 października 2012

Ósma wizyta u orto :-)

Hej, hej :-)

Dziś byłam u ortodonty na wizycie i w zasadzie nie zmienił mi łuków na grubsze (od dwóch wizyt nic z nimi nie kombinuje). Tylko dostałam pełny wyciąg na górze i wyciąg na dole od trójki do trójki 
w celu likwidacji szpary ;-)
Powiedział mi, że w zasadzie góra jest już zrobiona, tylko delikatne jeszcze poprawki/przesunięcia.. co mnie cieszy bo górny łuk mam od lutego tego roku :) Moje zęby szybko się przestawiają, więc 
i leczenie przebiega szybciutko. 
Widze rezultaty, aczkolwiek bardzo mi zależy na tym, żeby trójki i czwórki górne nie były takie "kłowate" ;) więc chyba jedynym rozwiązaniem na to będą licówki. Czwóreczki mam małe niestety 
i dalsze zęby. Będę musiała się skonsultować z jakimś lekarzem od takich już estetycznych rzeczy.

Uśmiechu dziąsłowego nie zlikwiduję, bo musiałabym jedynie na stół operacyjny się położyć, co mnie całkowicie przeraża.. istnieje jeszcze wstrzyknięcie botoksu NAD górą wargą, ale sama nie wiem czy 
u mnie coś mi to da.. W tym względzie też będę musiała porozmawiać ze specjalistą.

Oczywiście już snuję plany: co dalej? Wybielanie, ale to po około półrocznej retencji zębów. Pytanie czy zainwestować w profesjonalne wybielanie, czy kupić białą perłę, która ma rewelacyjne opinie..

Tutaj mały kolaż dotychczasowych postępów :)


Wracając od orto, zaszłam do apteki, bo czuję, że coś "mnie bierze" i nabyłam Blistex! :D :D :D Ucieszyłam się bo nigdy nie mogłam dostać w aptekach! O tym osobny post będzie bo nie chcę mieszać :)

8 komentarzy:

  1. znalazłam Twojego bloga przypadkiem.. też chciałabym poprawić ząbki i mieć aparat, ale nie wiem czy nie jestem na to za stara ;] (mam oczko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za stara? :) Nigdy nie jest za pozno! Ja zakładałam w wieku 26 ;) A mam znajomą co w wieku 40 lat zalozyla :) Zachęcam Cię do podjęcia pozytywnej decyzji :))

      Usuń
  2. Powodzenia w dalszym leczeniu :) już czekam na ten dzień, jak nam zaprezentujesz wspaniałe ząbki bez aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że tak szybko Ci się te ząbki prostują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez sie nie moge doczekac dnia az bede miec super proste, białe i w ogole oha ah zębiska ;)
    Ciesze sie, ze szybko idzie leczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam aparat od tygodnia, jeny, chciałabym za rok już mieć proste ząbki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank za rok juz beda wyprostowane albo calkowicie albo w duuuzym stopniu :) powodzenia w leczeniu :)

      Usuń
  6. Ja na szczęście takiego problemu nie mam. Powodzenia w dalszych etapach upiększania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)