wtorek, 23 października 2012

Konkurs TKMAXX - głosowanie.

Witajcie :)

Jakiś czas temu zgłosiłam się do konkursu organizowanego przez TK MAXX, gdzie trzeba było pokazać się w swojej ulubionej spódnicy :)

Jako, że akurat byłam na spacerze w niej to mąż zrobił mi fotki i jedną wybrałam, jednak nie przygotowałam się do konkursu, ponieważ nie zrobiłam jakiejś sensownej stylizacji. No ale jednak postanowiłam spróbować. 

Jeśli Wam się podoba moja spódnica :P bo nie stylizacja, to bardzo proszę o głos :) http://www.konkurstkmaxx.pl Można mnie znaleźć pod imieniem Paulina Parafiniuk - Kaczorowska :) (wciskając alt+f chyba i wpisując). Wystarczy podać maila i kliknąć w link aktywacyjny. 

Nie zaprzeczam, że bardzo by mi zależało na wyróżnieniu, żeby zyskać 100zł do TK MAXX :) kocham ten sklep i kupiłabym mojej córce kurtkę na zimę a mają tam fantastyczne ubranka.

Za każdy głos dziękuję :)


---------


Jutro będę robić losowanie do mojego rozdania :) Mąż będzie kręcił filmik ;-)


Udanego dnia! Ja tymczasem pędzę na spacer z córką :)

1 komentarz:

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)