niedziela, 21 kwietnia 2013

Dołek

Hej..

Wlasnie mi sie górna siódemka wykruszyła do połowy (w pionie). Najpierw myślałam ze plomba wypadła, ale zajrzałam do paszczy a tam połowa zęba :( 
Nie w smak mi teraz takie niespodzianki!!! Mam sciagnąć gorny luk w czerwcu i pewnie się to przeciągnie bo trzeba będzie jakoś ta szostke z osemką powiazac, zeby luki nie bylo, bo pewnie w takim przypadku moga znow mi sie zeby powykrzywiac albo jakas asymetria się zrobi.
Po następne mój mąż w środę wyjeżdża i nie bede miala z kim córki zostawić, żeby iść na wizytę a po trzecie to do cholewy robiła mi dentystka te zęby dokladnie rok temu!!! Czy istnieje jakas gwarancja? choć w sumie plomba nie wypadła, tylko ząb się ukruszył..
Czyżby był martwy? Niemożliwe żeby przez rok zrobił się martwy! moze był źle oczyszczony? wątpię, a może musiał być leczony kanałowo a nie był? 

Jedno wiem - jestem WKURZONA! zła, bo nie chcę wyrywać tej siódemki a na dobudowanie zęba mnie nie stać!

Eh, dosłownie zaliczyłam dół.. a jutro mam egzamin z teorii prawa jazdy..

5 komentarzy:

  1. 3mam kciuki za ciebie i mam nadzieje ze zdasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teoria zdana :) kurcze az mnie to zaskoczylo, ze ktos na tym blogu jeszcze komentarze pisze :)

      Usuń
  2. Zęby przykra sprawa - pani dentystka (prywatny gabinet) ściągnęła niezłą kasę za leczenie zęba, szkoda tylko, że 8 tygodni później plomba wypadła razem z większością zęba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zęby to ważna sprawa a do tego taaka bolesna.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że siódemka, a nie jedynka
    nos do góry! Zawsze można to naprawić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)