niedziela, 23 września 2012

Świeży look :)

Hej!

Za oknem słońce, więc dziś zapragnęłam cytrusowego, odświeżającego oko wyglądu :) Średnio mi wyszło przez brak bazy drogeryjnej, zamiast tego ukręciłam mixing medium z gliceryny i wody (polecam! - jak wykonać i jak używać przeczytacie TU).







Dziś w ogóle jakoś nic mi nie wychodzi.. nałożyłam na spróbowanie płynny podkład HD z firmy Coastal Scents (mam kolor zupełnie z innej bajki :/ a myślałam, że jest neutralny choć dobrze się stopił z kolorem skóry..) i szczerze oczekiwałam jakiegoś wow a tu w sumie zachwytu nie było. Ale o tym podkładzie napiszę wkrótce, ponieważ chcę jeszcze fotki wykonać, jakieś swatche itp.

Aparat zjada mi chyba kolory, bo mam podkreślone dośc mocno policzki a właśnie zauważyłam, że na zdjęciu nie widać zupełnie.






Co dziś robicie ciekawego? Pichcicie może coś? Rano zrobiłam rosołek na kaczce a później zabiorę się za szarlotkę.. mrrrr ;) Jestem przeokropnym łakomczuchem! Tonę ciast bym wchłonęła :D






3 komentarze:

  1. Również lubię słodkości w postaci domowych ciast.
    Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)
    Ja już obmyślam plan działania na jutro czyli jakie ciasto ukręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :) lubię limonkę!

    to super, że zmieniasz wygląd bloga, bo w tym nie mogę się ogarnąć jakoś...wolę prostsze rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)