wtorek, 25 września 2012

Prace techniczne :)

Hej.

W tym tygodniu chcę zmienić wygląd bloga i rozgraniczyć posty odnośnie aparatu ortodontycznego i całej reszty :)
Kiedyś prowadziłam bloga o kosmetykach mineralnych a raczej o amatorskim mejkapie, ale po porodzie nie miałam już czasu no i chęci na pisanie postów. Może do niego wrócę, hmm..
Tutaj link.. W ogóle mało na nim pisałam, bo nie za często robiłam zamówienia, z racji tego, że to jednak kosztowne :) choć strasznie chciałam pisać o kosmetykach mineralnych, ponieważ uratowały mi skórę! Od tamtej pory jestem im wierna.

Jutro czeka mnie wiele pracy, począwszy od prania ubrań to jeszcze pranie wózka, z którego niestety nie ściąga się materiału, żeby wrzucić do pralki.. + gotowanie i zajmowanie się córką + roznoszenie CV. Obym dała radę to wszystko zrobić! Czasu na swatche cieni z paletki z CS chyba nie znajdę :(

Dobrej nocki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)