czwartek, 6 września 2012

Coastal Scents, moje pierwsze zamówienie :-)

Hej, Hej :-)

Wczoraj dostałam swoje zamówienie złożone na stronie Coastal Scents (http://www.coastalscents.com). (JUPIII ;-) )
Nagrałam filmik z jakże radosnego dla mnie odpakowywania paczuchy! Moja córka również mi pomagała ;-)

Zamówienie założyłam 26 sierpnia, wysłano je do mnie 29 sierpnia a otrzymałam paczkę dnia 5 września, czyli można zauważyć, że przesyłka była ekspresowa dodając fakt, że leciała do mnie z hmm Florydy w Stanach.

Koszt poniesiony za produkty: 32,28$
Koszt związany z wysyłką: 16.31$




Produkty w paczce były bardzo dobrze zabezpieczone. Paleta cieni i lakier do paznokci opakowane 
w folię bąbelkową (bardzo duże te bąble :-) ), na dnie jak i na wierzchu paczki - papier opakunkowy, szary. Pędzle wraz z samplami w różowej bibułce. Wszystko zobaczycie na filmiku, który nieporadnie nakręciłam (1 raz Ipadem). Linka podam później, jako, że troszkę zajmuje wgranie filmu HD.

KLIK - FILM Z ROZPAKOWYWANIA PACZKI :)


Bardzo miłe jest fakt, że dodali mi gratis w postaci cienia do powiek. Jako gratis również można zaliczyć naklejkę: I love MakeUp :-) Jedynie do czego mogłabym się przyczepić to, do tego iż nie napisano odręcznie "Thank You" "THX".. Jest to BARDZO miłe gdy takie podziękowanie znajduje się na wizytówce. Tu tego zabrakło. 




Co zamówiłam:

1. Diva Defense Primer - sample (próbka) KLIK



2. Rice Powder, 1oz. KLIK
3. Cosmetic Microspheres, 1oz. KLIK


4. Silica Powder Spheres, sample. KLIK
5. Magnesium Stearate, sample. KLIK
6. Mika Ruby, sample KLIK


7. Silk Cover Medium, sample .
8. Liquid HD Foundation ST-08, sample. KLIK


9. African Black Soap, 2 sample. KLIK


10. COAT Meteorite. KLIK



11. Classic Blender Pointed Natural KLIK
12. Classic Shadow Small Natural KLIK





13. 88 Original Palette KLIK








Jako gratis otrzymałam próbkę cienia Girl Party KLIK  w mikropojemniczku :-)





Bardzo się cieszę z otrzymanego zamówienia :-) Teraz czekają mnie testy, testy i jeszcze raz testy. Recenzje będę pisać :-) 
Napiszę Wam szczerze, że spodziewałam się większych cieni w paletce, ale w sumie nie mam porównania bo to moja pierwsza paleta. Ciekawe jak są napigmentowane, jak z wytrzymałością 
i ogólną jakością. Lakier do paznokci już dziś użyłam, ale na szybkiego malowałam, więc wstrzymuje się z jakąkolwiek opinią. 
Wieczorem w ruch pójdzie mydełko afrykańskie, a rano myślę, że już cienie, primer, puder ryżowy 
i może płynny podkład.

Polecam Wam zakupy w tym sklepie. Teraz są promocje i obniżki w związku z Labor Day (do 
7 WRZEŚNIA!!!!) i tak np. cienie które posiadam, kupicie już za niecałe 9$ (ja płaciłam 12$). Gorąco zachęcam do zakupu, ponieważ koszt na portalach aukcyjnych jest po prostu bardzo wysoki (widziałam cenę bez przesyłki ok 100zl, także tutaj macie ok 35zl). 

4 komentarze:

  1. Oj tak, robi :) Moglabym takie otwierać codziennie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy ;) ale w paletce cieni się zakochałam :)

    Zapraszam do mnie na próbkowe rozdanie :)

    http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/2012/08/probkowe-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka jest bardzo dobrze napigmentowana no i przede wszystkim tania, tylko ta nieszczęsna przesyłka.. ale jakby się złożyć z kilkoma osobai to wychodzi taniutko :-)
    Dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)