piątek, 1 lutego 2013

Pożegnanie z "metal i ja"

Hej!

Od dlugiego czasu chodzilo mi po glowie aby zalozyc nowy blog. Tak naprawdę od początku nie podobała mi się nazwa "metal i ja" jeśli chodzi o moje łupy lumpkowe, kosmetyki itp.
Tak więc wzięłam się, jest nowy blog, aczkolwiek póki co goły i wesoły jesli chodzi o szatę graficzną, w niedzielę postaram się go dopieścić :)

Ogłaszam wszem i wobec, że ten blog zostaje tylko do wpisów ortodontycznych czyli tak jak miało być w zamysle od poczatku.

Jeśli chcecie czytać i oglądać moje łupy, recenzje kosmetyków i kto wie jeszcze co wyjdzie w praniu.. zapraszam tu:


Przewiduję też konkursy/rozdania i to nie tyle co kosmetyczne :)
Chętnych zapraszam do obserwowania mojego nowego bloga. Z góry dziękuję!

Jest już pierwszy post ;)


1 komentarz:

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)