niedziela, 4 marca 2012

Pierwsza wizyta kontrolna - 02.03


Hej :) 2 marca byłam na wizycie kontrolnej, która trwała okolo 30 minut.

Szczerze pisząc, bałam się trochę tego iż po zmianie drucika na grubszy i krótszy, będę czuć niezły dyskomfort, ale nie jest tak źle jak myślałam, że będzie :))

Na wizycie wymieniłam gumki (ligatury) na niebieskie i szczerze napisawszy, nie wiem czemu wybrałam ten kolor. Najnormalniej w świecie, nie lubię koloru niebieskiego u siebie bo mi nie pasuje.. a jednak wzięłam te gumeczki :( Nie podoba mi się, ale cóż.. wyprobowałam i wiem ze juz ich nie założe (no chyba, że każdy ząb = inny kolor).
Drut zmieniono mi z numeru 12 na 16, ale naprawdę nie czuję bólu itd. Trochę przy gryzieniu (żuciu), ale to normalne. Do tego mam założone wyciągi między czwórkami a szóstkami. Ma to na celu ściąganie czwórek do tyłu, ponieważ plan jest taki, że ciągniemy wszystkie zęby z górnego luku do tyłu. Patrząc na mnie bokiem widać, że mam dzioba ;-) a chcę mieć prosty, ładny profil.

Dodaję fotkę porównawczą :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu kto zostawi tutaj wpis :-)